پشتیبانی سئو سایت

بهینه سازی و ارتقای مداوم سایت

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

بررسی و آنالیز مداوم رقبا

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

تولید محتوای دوره ای

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

بررسی مداوم امنیت سایت

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

لینک سازی

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

خدمات تخصصی پشتیبانی سئو وب سایت گروه هفت تاز

 بعد از راه اندازی یک سایت با اصول سئو، مهمترین کار حفظ و ارتقای جایگاه کلمات کلیدی مورد نظر در نتایج جستجوست. خدمات تخصصی پشتیبانی سئو وب سایت، شما را به این مقصود مهم می رساند. این نکته را باید همیشه در نظر داشته باشید، که رقبای حوزه ی کاری شما برای رسیدن به رتبه های برتر موتورهای جستجو هر روزه تلاش خواهند کرد، پس برای اینکه از این قافله عقب نمانید، نیازمند یک پشتیبان سئوی حرفه ای و متخصص هستید. سئو کاران خدمات تخصصی پشتیبانی سئو وب سایت تیم حرفه ای هفت تاز به شکل مداوم رقبای شما را مورد بررسی و آنالیز قرار خواهند داد. با تولید محتوای دوره ای و از روی یک استراتژی تولید محتوای اصولی در کنار لینک سازی مداوم موجب ارتقا و حفظ رتبه در کلمات کلیدی مربوط به حوزه ی کاری شما خواهند شد.

 

خدمات تخصصی پشتیبانی سئو وب سایت چیست؟

 

به همان اندازه که طراحی و بهینه سازی همه جانبه ی وب سایت براساس اصول سئو برای رسیدن به جایگاه برتر موتورهای جستجو دارای اهمیت انکار ناپذیری است. به همان اندازه حفظ جایگاه کسب شده نیازمند خدمات تخصصی پشتیبانی سئو وب سایت است. در واقع کسب و کار شما با یک پشتیبان سئو حرفه ای همیشه در اوج خواهد ماند و افول رتبه نخواهد کرد. خدمات تخصصی پشتیبانی سئو وب سایت شامل کارهای زیادی ست که در زمینه سئو تکنیکال، سئو داخلی و سئو خارجی به شکل دوره ای روی وب سایت انجام می شود.

انواع خدمات تخصصی پشتیبانی سئو وب سایت تیم متخصص هفت تاز

سئو فنی

بهینه سازی کدها: یک پشتیبان سئو باید آشنایی کاملی با کدهای سایت داشته باشد. تا جای ممکن از کدهای کمتری برای وب سایت استفاده نموده و کدهای مخرب را حذف و یا اصلاح کند.
افزایش سرعت سایت: یکی از مهمترین موارد در داشتن یک تجربه کاربری خوب برای هر وب سایتی بالا بودن سرعت لود شدن صفحات به خصوص روی موبایل است. یک پشتیبان سئو سایت باید به شکل دوره ای سرعت لود شدن سایت را بررسی نموده و مشکلات احتمالیه به وجود آمده را برطرف نماید.
گواهینامه امنیتی: داشتن گواهینامه امنیتی مناسب از دو جنبه برای سایت شما مفید خواهد بود. اول اینکه گوگل توجه بسیار بیشتری به سایت های دارای گواهینامه امنیتی می کند. و دوم اینکه بسیاری از کاربران ترجیح می دهند از یک سایت بدون ریسک برای استفاده از خدمات و یا خرید محصولات استفاده کنند. در خدمات تخصصی پشتیبانی سئو وب سایت به شکل پیوسته گواهینامه SSL سایت بررسی خواهد شد.

سئو داخلی

بهینه سازی عنوان و متا دیسکریپشن: عنوان و متا دیسکریپشن از دو جهت دارای اهمیت است. اول اینکه گوگل در ابتدا از روی آن ها به موضوع محتوای صفحه مورد نظر پی خواهد برد. ضمن اینکه وجود یک عنوان و متا دیسکریپشن جذاب می تواند موجب جلب توجه کاربران گردد. پس کاربران بیشتری را وارد صفحه ی سایت ما خواهد کرد. به این ترتیب نرخ کلیک افزایش می یابد. افزایش نرخ کلیک به معنی افزایش فروش خدمات سایت و بیشتر دیده شدن توسط گوگل و ارتقای رتبه ی صفحه ی مورد نظر است. یک پشتیبان سئو برای نوشتن عنوان و متا دیسکریپشن به گونه ای آموزش دیده است، که هم موجب افزایش درک گوگل از صفحه سایت ما شود، و هم برای کاربر جذاب بوده و نرخ کلیک افزایش یابد.
بهینه سازی تگ های هدر: برای همه ی سئو کارها این مسئله اثبات شده است که، نوشتن تیترها و زیر تیترها براساس اصول سئو روی میزان رتبه تاثیر مثبتی خواهد داشت. پس به ازای هر محتوای جدیدی که روی سایت بارگذاری می کنید، باید به طرز نوشتن همه تگ های هدر آن توجه کنید. اگر انجام این کار برایتان سخت است. می توانید از خدمات تخصصی پشتیبانی سئو وب سایت تیم هفت تاز کمک بگیرید. بهینه سازی محتوا: یکی از کارهای بسیار مهم در خدمات تخصصی پشتیبانی سئو وب سایت نوشتن محتواهای دوره ای یونیک براساس یک برنامه ی از پیش مشخص شده، و ویرایش محتواهای قدیمی است. یک متخصص پشتیبانی سئو با آماده سازی محتواهای مناسب، ویرایش دوره ای آنها، لینک سازی داخلی درست با انکر تکست مناسب بین این محتواها و استفاده از عکس و فیلم بهینه سازی شده با اصول سئو در کنار محتوای متنی به ارتقای رتبه کسب شده کمک شایانی خواهد نمود.

سئو خارجی

بک لینک ها: گوگل توجه بسیار زیادی به بک لینک ها دارد، زیرا توسط آنها می تواند، متوجه میزان کیفیت و اعتبار دامنه مورد نظر گردد. پس خیلی مهم است که، از چه نوع سایتی به سایت شما لینک داده شده باشد. لینک دهی از یک سایت معتبر اعتبار بسیار خوبی به سایت شما وارد می کند. مسئله ی مهم دیگر این است، که با چه انکر تکستی به سایت شما لینک داده شده، و اینکه بسیار باید مراقب اسپم شدن سایت توسط بک لینک های مخرب بود. در خدمات تخصصی پشتیبانی سئو وب سایت به همه ی این موارد باید توجه شود. فعالیت در شبکه های اجتماعی: یکی از موارد موثر در افزایش نرخ کلیک فعالیت مستمر در شبکه های اجتماعی پرکاربرد همچون اینستاگرام، توئیتر و لینکدین است. وقتی نرخ کلیک از طرف کاربر افزایش یابد، ربات های گوگل متوجه افزایش محبوبیت وب سایت شما خواهند شد. و رتبه ی شما را ارتقا خواهند داد.

سئو ارگانیک

سئو ارگانیک یا کلاه سفید یعنی سئویی که براساس الگوریتم های گوگل انجام شده باشد. وقتی سایت شما براساس سئوی ارگانیک به رتبه های برتر رسیده باشد، می توانید مطمئن باشید، که از نتایج گوگل حذف نخواهید شد. گروه هفت تاز در خدمات تخصصی پشتیبانی سئو وب سایت مسیرهای سئو ارگانیک را به شما نشان خواهد داد.

سئو محلی

برای بعضی از کسب و کارهای کوچک مثل رستوران ها، تعمیرگاهها و... باید سایت برای کاربرانی که در همان محدوده جغرافیایی کسب و کار مورد نظر هستند، نشان داده شود. بنابراین در اینگونه از سایت ها باید براساس کلمات کلیدی گوگل را وادار به شناسایی کاربران محلی نمود. یک پشتیبان سئو حرفه ای سایت در صورت نیاز از سئوی محلی برای وب سایت شما استفاده خواهد کرد.

حفظ رتبه اخذ شده

در خدمات تخصصی پشتیبانی سئو وب سایت بعد از انجام کلیه مراحل فوق و رسیدن به رتبه مطلوب هدف اصلی حفظ رتبه خواهد بود. زیرا سئو یک فرآیند پویاست هرگز نمی توان یک سایت را بدون سئو به حال خود رها کرد، چون در این صورت بدون شک بعد از مدتی افول رتبه را در رتبه ی کسب شده شاهد خواهیم بود.

در صورتی که مایل به استفاده از خدمات تخصصی پشتیبانی سئو وب سایت توسط تیم حرفه ای هفت تاز هستید، همین حالا با استفاده از روش های زیر با ما در ارتباط باشید.

آخرین پروژه های سئو سایت

مقالات اخیر