طراحی سایت تهران حرفه ای و متمایز

 طراحی سایت در تهران بخاطر تنوع بیشتر کسب و کارها و نیز رقابت شدید بین سایت های فروشگاهی در شهر تهران و وجود کسب و کارهای بزرگ به نسبت سخت تر و در سطح حرفه تر و تخصصی تر انجام می شود.

طراحان سایت مجموعه ۷taz آماده ارائه خدمات حرفه ای با بالاترین سطحی کیفی و با بهترین پشتیبانی می باشند.

خدمات طراحی سایت تهران

طراحی رسپانسیو سایت

طراحی رسپانسیو باعث می شود سایت شما در تمامی دستگاه ها از جمله موبایل و تبلت و …به بهترین شکل نمایش داده شود.

طراحی سایت با استراتژی سئو

طراحی سایت با استراتژی سئو مسیر رسیدن سایت شما به صفحه اول گوگل را هموارتر می کند

طراحی اختصاصی با امنیت بالا

استفاده از ابزارهای تامین امنیت کامل وبسایت در کنار طراحی اختصاصی نقطه تمایز ماست

چرا مجموعه حرفه ای هفت تاز را برای طراحی وبسات تهران انتخاب کنیم؟

با اوج گرفتن تمایل شرکت ها و کسب و کارها برای آنلاین سازی کسب و کارشان در سال ۱۴۰۱ ، شرکتهای طراحی سایت زیادی در تهران و سایر شهرستان ها جهت ارائه خدمات تخصصی سایت بوجود آمدند . لیکن یافتن بهترین شرکت طراحی سایت از میان این شرکت ها کمی دشوار می نماید . در فرایند طراحی سایت و بطور کلی آنلاین سازی کسب و کارها تخصص های متعددی مورد نیاز است . از آنجایی که در مجموعه هفت تاز تمامی این تخصص ها وجود دارد ، مهمترین مزیت شرکت طراحی سایت تهران ، طراحی وب سایت و فروشگاه اینترنتی با گرافیک حرفه ای ، قیمت ارزان، طراحی رسپانسیو ، امنیت کامل ، رابط کاربری آسان و  پشتیبانی فنی و تخصصی می باشد. طراحی سایت اختصاصی ، طراح سایت وردپرسی با امنیت بالا و رعایت اصول سئو از دیگر ویژگی های شرکت  هفت تاز است. از طرفی گروه هفت تاز دارای نمایندگی در شهر های مختلف ایران و از جمله تهران است بنابراین گزینه مناسبی برای طراحی سایت کسب و کار شما در شهر تهران محسوب می شود.

مراحل طراحی سایت تهران در مجموعه هفت تاز

برای دریافت مشاوره کسب و کار آنلاین کلیک کنین

معیارهای انتخاب بهترین شرکت طراح سایت در تهران چیست؟

تعدد شرکت های طراحی سایت در تهران سبب شده انتخاب بهترین شرکت طراحی وبسایت تهران برای کارفرماهای تهرانی مشکل شود . اما معیارهایی وجود دارد که با سنجش و ارزیابی آنها می توان ازبین این همه شرکت بهترین ها را انتخاب کرد . در ادامه چند مورد از مهمترین معیارهای انتخاب شرکت طراحی سایت در تهران را باهم بررسی می کنیم.

ویژگی های طراحی حرفه ای سایت ارزان در تهران

انواع طراحی سایت تهران توسط تیم هفت تاز

طراحی سایت های شرکتی در تهران

شرکت های متعددی در تهران وجود دارند که برای طراحیو پشتیبانی سایت خود به خدمات حرفه ای نیاز دارند.

طراحی سایت های فروشگاهی در تهران

سایت های فروشگاهی رقابت بالایی دارند و اگر بدرستی طراحی نشوند نمی تواننند در بین رقبا دوام بیاورند.

طراحی سایت های آموشی در تهران

افزایش علاقه افراد به آموزش آنلاین و گذراندن دوره های غیر حضوری واز راه دور سبب شده نیاز به راه اندازی سایت های آموزشی بیش تر از هر زمان دیگری احساس شود.

طراحی سایت های شخصی تهران

راه اندازی کسب و کار شخصی در تهران از جمله نیاز مندی های ضروری و با هزینه کم برای افرادی است که مهارت های فردی دارند که قابلیت پولسازی نیز دارد.

انواع دیگر سایت های طراحی شده در تهران عبارتند از:

ارتباط با هفت تاز

المنتور

خدمات پشتیبانی وبسایت تهران

گروه هفت تاز برای هر پروژ طراحی سایت یک کارگروه پشتیبانی از مجموعه متخصصین درگیر در پروژه تشکیل می دهد تا ضمن مشاوره و ارائه گزارش پیشرفت پروژه پاسخگوی سوالات و ابهامات کار فرما باشد در ضمن هر گونه مشکل اعم از فنی ، گرافیکی ، تخصصی در اسرع وقت بررسی و برطرف خواهد شد.

خدمات سئو و بهینه سازی طراحی وبسایت تهران

در دنیای کسب و کارهای آنلاین اموزی داشتن سایت به تنهایی نمی تواند سبب جذب مخاطب و افزایش فروش شود. ازین رو بر آن شدیم تا در کنار خدمات طراحی سایت خدمات سئو و بهینه سازی موتورهای جستجوی گول را هم علی الخصوص برای طراحی سایت های تهران ارائه دهیم .زیرا میزان رقابت در بین کسب و کارهای تهرانی و نیز مخاطبین و کاربران تهرانی به نسبت بسیار از بیشتر از کاربران شهرستانی است .

خدمات تولید محتوا در تهران

یکی از ملزومات هر سایت پس از اتمام فرایند طراحی و بهینه سازی قطعا تولید محتوا خواهد بود . شرکت هفت تاز با بهره گیری از متخصصین توانمند تولید محتوا به خوبی می تواند این نیاز سایت های تهرانی را برطرف نماید.تولید محتوای ما در انواع محتوای متنی و ویدئویی ،عکس ف صوتی و ... قابل عرضه می باشد

طراحی سایت در شمال تهران

باتوجه به تعدد شرکت های بزرگ سازمانی ، دولتی و غیر دولتی در شمال شهر تهران و مناطقی همچون میر داماد، سعادت آباد ، تجریش ، نیاوران ، ولنجک و …نیاز به طراحی سایت های حرفه ای و همه جانبه در این شرکت های تهرانی به شدت احساس مس شود . و شرکت طراحی سایت هفت تاز تهران با ارائه خدمات در سطح حرفه ای و تخصصی پاسخگوی نیاز این شرکت ها است.

طراحی سایت در غرب تهران

در غرب تهران و مناطقی همچون صادقیه ، پونک ، ستارخان و .. شرکت ها و نیز فروشگاه ها و مرکز خرید متعددی وجود دارد که قطعا داشتن سایت شرکتی و فروشگاهی یکی از ملزومات قطعی این کسب و کارهاست.

طراحی سایت در شرق تهران

شرق تهرن از جمله مناطق تهرانپارس ، حکیمیه ، نارمک داری شرکت های خصوصی و مشاغل مختلف متعددی می باشد. که با آنلاین شدن کسب و کار ها نیاز ای مشاغل به سایت و سئو در حال افزایش است . شرکت هفت تاز آماده خدمات رسانی همه جانبه و در سطح حرفه ای و قیمت ارزان به شرکت های منطقه شرق تهران می باشد.

برای دریافت مشاوره کسب و کار آنلاین کلیک کنین

سوالات متداول

بله از آنجایی که اکثر متخصصین و برنامه نویسان با مهارت بالا تمایل دارن در تهران فعالیت کنند و همانطور که می دانید به نسبت تخصصشان دستمزدهای بالاتری هم دیافت می کنند. زمانی که مجموعه از افراد متخصص در یک شهر متمرکز می شوند در نتیجه هزینه خدمات ارائه شده در آن شهر نیز بالاتر می رود.

زمان تحویل سایت ارتباط مستقیم دارد با نوع سایت و نیاز کارفرما و همین طور میزان همکاری کارفرما در رساندن اطلاعات مورد نیاز به تیم طراح. اما بطور کلی پروسه طراحی سایت حدود یک ماه از زمان عقد قرار داد تا تحویل کامل طول می کشد که بیشتر این تایم صرف طراحی گرافیکی و دیزاین سایت طبق سلیقه و نیاز مشتری می شود.

علت پاین بودن قیمت برخی از شرکت های طراحی سایت تهرانی می تواند بخاطر تازه تاسیس بودنشان و جمع آوری نمونه کار باشد و دلیل دیگر آن بخاطر مانور روی قیمت برای جذب مشتری بیشتر است . اما نکته حائز اهمیت اینست که هیچ شرکتی بیشتر از هزینه دریافتی خدمات ارائه نمی دهد یعنی اگر هزینه کمتری پرداخت می کنین قطعا خدمات کمتر یا با کیفیت پایین تری تحویل می گیرید. 

 

بله حتما. در شرکت هفت تاز این امکان را فراهم کردیم تا مشتریان قبل از سفارش طراحی سایت از متخصصین ما مشاوره کامل دریافت کنند تا تمام ابهاماتشان در مورد راه اندازی سایت برطرف شده و با آگاهی بالا و اطلاعات کافی اقدام به سفارش طراحی سایت نمایند.