طراحی وبسایت حرفه ای و اختصاصی در رشت

با توجه به توریستی بود شهر رشت و سایر شهر های استان گیلان و نیز تنوع محصولات کشاورزی و دامداری رونق کسب و کار آنلاین در این استان می تواند باعث پیشرفت چشمگیر اقتصادی و گردشگری در آن شود. در بیزنس رقابتی امروز، آنلاین سازی کسب و کار ها و ورود به فضای وب نه تنها الویت هر کسب و کاریست بلکه یک ضرورت محسوب می شود. ازین رو  بر آن شدیم تا با ارائه خدمات طراحی سایت حرفه ای و اقتصادی در رشت ورود کسب و کار ها به فضای آنلاین را ساده تر و سریعتر کنیم.

طراحی سایت واکنشگرا

طراحی واکنشگرا باعث می شود سایت شما در تمامی دستگاه ها از جمله موبایل و تبلت و …به بهترین شکل نمایش داده شود.

طراحی سایت با سرعت بالا

زمان عامل تعیین کننده ای در میزان بازدید افراد از سایت شماست

طراحی طبق سلیقه مشتری

مهمه که سایت شما همان چیزی باشد که دوست دارید.

در استان گیلان و شهر رشت چه سایت هایی می توان طراحی کرد؟

شهر رشت و بطور کلی استان گیلان به دلیل داشتن آب و هوای معتدل و زمین حاصلخیز از چندین جنبه فرصت اشتغال زایی را برای کسب و کارهای اینترنتی فراهم آورده است. از جمله این مشاغل می توان به فروش اینترنتی محصولات کشاورزی مانند برنج ،چای و محصولات دامداری شامل انواع لبنیات محلی اشاره کرد.

در کنار فروش آنلاین انواع محصولات ، به دلیل آب و هوای خوش و مطبوع استان گیلان صنعت گردشگری و مشاغلی مانند بومگردی ، اجاره ویلا و .. بسیار رونق دارد.از طرفی دسترسی به انبوه مشتریانی که به این محصولات و خدمات نیاز دارند از طریق فروش اینترنتی به جای فروش حضوری بسیار ساده تر ، کم هزینه تر و در زمان کمتری قابل انجام خواهد بود.

از جمله سایت های فروشگاهی که می توان در استان گیلان راه اندازی کرد مانند سایت های فروش برنج و چای و محصولات کشاورزی ، سایت های گردشگری و بومگردی ،سایت صنایع دستی ، سایت نهال و نهاده های کشاورزی،سایت دام و طیور ،سایت املاک و اجاره ویلا،سایت محصولات ارگانیک و محلی ،سایت دام و نهاده های دامی می باشد.

و در نهایت به دلیل افزایش  چند برابری اجاره بهای مغازه ، دفتر و فروشگاه و نیز هزینه های آب و برق و …راه اندازی کسب و کار آنلاین و فروش از طریق سایت و فروشگاه اینترنتی ساده ترین و پر رونق ترین و کم هزینه ترین نوع کسب و کار آنلاین است که ما توصیه می کنیم در کنار سایر روش های فروش آنلاین ، راه اندازی سایت در شهر خود را در الویت قرار دهید.

برای طراحی سایت فروشگاهی در استان گیلان چه اقداماتی انجام دهم؟

محصولات کشاورزی و دامداری متنوع استان گیلان این فرصت را فراهم کرده تا ما بتوانید با فروش این محصولات از طریق اینترنت هم کسب و کار آنلاین خود را راه اندازی کنید و هم بسیار ساده تر از گذشته از کسب و کار شخصی خود درآمد داشته باشید.

شرکت هفت تاز اینجاست تا دغدغه های شمارا برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی برطرف نموده و راه را برای رسیدن شما به درامد بالا از طریق سایت فروشگاهی خودتان هموار کند.

اگر فروشگاه حضوری دارید یاکسب و کار سنتی دارید ، تولید کننده محصولات کشاورزی و دامداری هستید و یا بسته به موقیت جعرافیایی ، خانوادگی و بومی که دارید مایل به راه اندازی کسب و کار شخصی خود هستید تا انتهای این مطلب را حتما بخوانید.

در ابتدا با توجه به نوع محصولات و خدماتی که دارین بهتر است به مشاورین هفت تاز مراجعه کنین تا از مشاوره رایگان آنها در مورد بهترین سایتی که می توانید برای بیزنس خود طراحی کنید بهره مند شوید.

پس از آن به شما کمک می کنیم تا نام مناسبی برای سایت خود انتخاب کنید.چون شما در انتخاب نام دامنه محدودیت دارین و فقط می توانید نام هایی را انتخاب کنید که قبلا رزرو نشده اند. حتی اگر فروشگاه حضوری دارید ممکن است نتوانید از نام آن برای نام سایت خود استفاده کنید.

سپس مراحل ثبت دامین( نام دامنه) و خرید هاست توسط بخش هاستینگ هفت تاز برای شما انجام می شود.

و سپس مراحل طراحی سایت شما توسط متخصصین هفت تاز آعاز می شود و پس از گذشت زمان قید شده در قرار داد سایت آماده و تحویل داده می شود.

مراحل راه اندازی وبسایت در رشت چگونه است ؟

برای دریافت مشاوره کسب و کار آنلاین کلیک کنین

ویژگی های طراحی سایت اختصاصی رشت و گیلان

بر مبنای رسالتی که داریم طراحی سایت های رشت و استان گیلان را بر مبنای اصولی انجام میدهیم تا بهترین نتیجه را برای مشتری به همراه داشته باشد.

از جمله ویژگی های سایت های طراحی شده در هفت تاز عبارتند از :

  • طرحی سایت با استراتژی سئو
  • طراحی سایت متناسب با سلیقه و نیاز مشتری
  • طراحی سایت با بالاترین استاندارد های فنی و تکنیکی
  • طراحی سایت با امنیت بالا و رعایت اصول حفاظت از اطلاعات
  • طراحی سایت باسرعت بهینه
  • طراحی سایت با استفاده از جدیدترین قالب ها و افزونه های موجود
  • طراحی سایت اختصاصی متناسب با خدمات و نیازهای کسب وکار مشتری
  • پشتیبانی کامل و با شکل های مختلف بر حسب نیاز و انتخاب مشتری
  • آموزش های اختصاصی و ویدئویی برای راه اندازی و استفاده از بخش های مختلف سایت

پکیج های مبتدی تا حرفه ای طراحی سایت رشت

از آنجایی که شرکت هفت تاز علاوه بر خدمات طراحی سایت ، خدمات سئو و تولید محتوا را نیز ارائه می دهد ، این توانمندی را داریم تا طراحی سایت های رشت و استان گیلان را در پلن ها ی متنوع و تخصصی برحسب نیاز کاربر ارائه کنیم. به دلیل تنوع بالای کسب و کارها در رشت در حوزه های مختلف این نیاز وجود دارد که طیف گسترده ای از سایت ها از مبتدی تا حرفه ای طراحی و پیاده سازی شود . بنابراین پلن های طراحی سایت ما از پلن ساده با قیمت مناسب تا پلن های حرفه ای و اختصاصی ارائه می شود.

ارتباط با هفت تاز

برای دریافت مشاوره کسب و کار آنلاین کلیک کنین

چگونه سفارش طراحی وبسایت خود را به شرکت هفت تاز بسپاریم؟

شرکت هفت تاز رشت برای مشتریان گیلانی و رشتی خود شرایطی فراهم کرده تا بتوانند در کمترین زمان و با صرف هزینه مناسب سایت حرفه ای و اختصاصی بیزنس خود را راه اندازی کنند.

برای سفارش طراحی سایت و سئو کافیست با یکی از روش های زیر با ما ارتباط بگیرین

تماس با شماره های زیر در واتساپ :

۰۹۲۱۶۳۰۰۱۸۱

ثبت سفارش در سایت از طریق دکمه سفارش طراحی سایت

سفارش از طریق دایرکت اینستاگرام

سوالات متداول

بله ما در استان گیلان و شهر رشت نمایندگان فعالی داریم

بله ما پلن های مختلفی جهت پشتیبانی از سایت هایی که طراحی کرده ایم داریم

بله صد در صد در تمام طول اجرای پروژه طراحی سایت شما از شما نظرخواهی می شود اما در مواقع لزوم برای حصول نتیجه بهتر پیشنهادات مناسب را ارائه میکنیم اما در نهایت تصمیم گیرنده نهایی مشتری است.